onsdag den 3. juli 2013

Rod og sortering

Hvis rod i hjemmet tyder på rod i sindet er jeg vist klar til den lukkede. Tænker nu, at rod i hjemmet mere tyder på, at man har børn.....

Forsøger at sortere og pris-sætte ting vi ikke bruger mere og som vi aldrig kommer til at bruge. Økonomien er slf. lidt stram, når man er på overførselsindkomst, så denne gang vil jeg prøve, at sælge de ting jeg sorterer fra.

Mand det er en stor opgave! Klart nok så hjælper det ikke, at jeg ikke kan arbejde ret længe af gangen, men åh, hvor render man da i vejen for sig selv!

Når man ser på mængden af ting jeg har sorteret frem og fra, så bør vi få vildt god plads når jeg er færdig. (Virkeligheden er en anden, det ved jeg godt)

Godt jeg har verdens mest tålmodige mand, for det er da vist ikke lige det her syn man helst ser når man kommer træt hjem fra arbejde 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar