søndag den 28. april 2013

Endelig blev jeg færdig.
Har kæmpet hele morgenen med at lægge en opskrift ind, inkl. DIY billeder.
Havde på forhånd besluttet at jeg kun ville bruge IPad til det, men..... måtte godt nok overgive mig og formatere billederne på computeren. Det andet blev simpelthen for bøvlet.


Det jeg har lagt ind i dag er opskriften på vores elskede "Heksebryg". Det kan godt være det er et tilfælde af "tro flytter bjerge", men det virker for os og derfor vil vi slf. også gerne dele det med så mange som muligt.


Hver gang jeg står og hakker øko citronerne kommer jeg til at stå og fundere over det med økologi eller ej.....

Er meget ambivalent. 

Klart at jeg mener dyr at skal behandles ordentlig og ikke medicineres hvis der ikke er behov. Men jeg har svært ved at se hvorfor vi allesammen skulle blive mere lykkelige af at smide al fremskridt væk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar