mandag den 29. april 2013

Mandag morgen og det regner

Jeg kan da ikke forstå vi ikke snart skal have noget mere varme. Af ren og sker stædighed og nærighed har vi slukket for punpen på fyret - det er billigere, men godt nok også noget koldt :-/

I et anfald af optimisme hoppede jeg på vægten, den gør stadig nar af mig :-( 


Men det er selvfølgelig ikke vægtens skyld, at min fedtprocent er for høj, suk, må og skal tage mig sammen, giiiiider bare absolut ikke gøre nok til, at der sker ændringer i et tempo, der batter noget, suk, suk og tredobbelt suk.

Selv om udfaldet af lockouten ikke blev, som man kunne ønske, er det nu alligevel dejligt, at det igen er hverdag. Dejligt at terapibassinet ikke var fyldt med unger og at man bare kunne lade op sammen med de andre morgen trænings mennesker :-D

Har faktisk også været ok produktiv i dag: fik lappet 2 par bukser, som har været på min To-Do liste et stykke tid og fik startet på at ombetrække kasser:


Den sorte er den nye version. Ejermanden (min næst yngste søn på 12) synes, forståeligt nok, at det ikke længe er helt så fedt med Spidermann på alting. Kasserne er dog stadig meget bedre en plastik klods-kasser, så derfor er jeg gået igang med at ombetrække dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar