torsdag den 8. august 2013

Glutenfri

"De kloge" mener nogen fibromyalgi ramte kan få det lidt bedre ved at undgå gluten. Suk, hvorfor kunne det ikke bare være selleri og rosenkål!

Tid har jeg nok af og ingen penge. Glutenfri produkter er DYRE! Som om der skulle være en sammenhæng mellem det at være allergisk og det at tjene mange penge :-/

Jeg tænker så: vi skal alligevel lægge vores kost om, eftersom vi helt klart tager på ellers, så kan jeg da lige så godt gå hele vejen og prøve at gøre os glutenfri (eller sådan nogenlunde, jeg gider ikke fanatisme).

Der er faktisk god hjælp at hente på internettet. Jeg vil varmt anbefale denne side:


Jeg lavede bollerne til burgere og de blev rigtigt lækre.

I går skulle vi have pasta. Heldigvis kogte jeg nogle grove penne som backup!

Altså de smagte ok, men de var bøvlede. Og ok er ikke hel godt nok i min verden, så der skal arbejdes på den opskrift

Men her er et billede at mine første glutenfrie pasta:


De ligner da pasta

Ingen kommentarer:

Send en kommentar