mandag den 5. august 2013

Jeg hader kalorier

Hvad skal de små forbistrede møgdyr i mit skab. Nu har de igen syet mit tøj mindre!

Ej, det er slf noget vrøvl, men efter en ferie med "ja-hatten" på er jeg en masse gode oplevelse og vist også (har ikke vovet mig på vægten endnu) en del kilo rigere. Det har været en dejlig sommer!

Drengene og jeg har været i badeland her til morgen, for første gang i 3 uger! Det var godt nok dejligt, at komme om og træne i det varme vand igen. Så kan man tydelig mærke hvilke muskler gå-ture holder vedlige og hvilke de ikke gør. I det mindste var jeg faktisk ikke blevet så slap som jeg frygtede. Muskler er nogle dovne "sataner", som hellere end gerne bliver slatne.

Nu skal der skyr og kylling uden skind på menuen et stykke tid.

Skyr er godt nok blevet en mode-madvare. Det er ikke længe siden ingen anede hvad det var og nu er det ofte udsolgt! Og det kan da ikke være fordi det smager godt, det er da rent ud sagt noget underligt noget, når man ikke blander det op med et eller andet! Vi kan bedst lide den fra Cheasy, den smager faktisk godt med sukkerfrit syltetøj.

Nå, op på hesten og finde en fornuftig hverdags-rytme igen og af med kiloene!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar